آینه کنسول، آینه قدی،آینه چراغ دار،آینه گریم،آینه لامپ دار

آینه ها مخصوص گریم، رستوران، سالن های زیبای،منزل و.. هستن

آینه کنسول، آینه قدی،آینه چراغ دار،آینه گریم،آینه لامپ دار

آینه ها مخصوص گریم، رستوران، سالن های زیبای،منزل و.. هستن

آینه کنسول، آینه قدی،آینه چراغ دار،آینه گریم،آینه لامپ دار

طراحی و اجرا انواع آینه کنسول، آینه قدی،آینه چراغ دار،آینه گریم،آینه لامپ دار در طرح ها و سایز های متنوع
مناسب برای سالن های زیبایی و منازل

  • ۰
  • ۰

علت مرگ بازیگر فرندز( متیو پری)
سلام بعد از چند سال وقفه در کارها و شروع کار جدید.
شوربختانه با خبر مرگ ناگهانی متیو پری عزیز، شروع میکنیم.
یادش بخیر چقدر فیلم فرندز رو دوس داشتم.  من به شخصه ۳ بار فیلمش دیدم. این اواخر هم میخواستم دوباره از اول بشینم ببینم. متاسفانه با خبر مرگ متیو پری دیگه اصلا دل و دماغی برام نمود،حقیقتا خیلی ناراحت شدم.سریال فرندز همیشه حال من خوب میکرد. توی سریال فرندز،دوستانی بودن که خیل زیبا و با ظرافت در کنار همدیگه رشد کردن. خیلی جاها هوای هم داشتن، و این حمایت و رشد به نظرم کم نظیر بود. هر چند سریال عیب های داشت، برای من خیلی قشنگ، رضایت بخش و آموزنده بود.
دوستان من اینجا نیومدم تحلیل فیلمی رو بکنم، چون نه بلدم و نه وقتش دارم، دوس داشتم توی وبلاگم در مورد سریال فرندز ،خاطراتی برای خودم داشته باشم.
روح متیو پری عزیز همیشه در آرامش باشه..

فرندز دوستان

#فرندز #دوستان

فرندز دوستان

#دوستان #متیو_پری

متیو پری

#چندلر

 

 

  • ۰۲/۰۸/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی